Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Články označené jako “Řešení problémů”

Řešení problémů

Pojďme se na chvíli zastavit, jsou Vánoce

Dobrý den, milí kolegové,  tento web s názvem itfitness si za dobu svého fungování našel již spoustu čtenářů. Objevila se zde více než stovka článků, které jsou cílené na učitele.…

Mezipředmětové vztahy v eTwinningu

Základním principem tvorby projektů v programu eTwinning je partnerství alespoň dvou učitelů, škol a zemí, kdy tito spolupracují na předem stanoveném tématu s využitím jazyků a ICT. Tematické zaměření projektu, který učitel…

Digitální gramotnost v geometrii na 1. stupni

V hodinách matematiky v části geometrie ráda využívám aplikaci Geogebra. Geogebra dává možnost nového přístupu ke geometrii. Je to aplikace, ve které děti rýsují bez použití klasických nástrojů jako tužka,…

Hry a tvoření s robotem Cubetto

O robotovi Cubetto, který je určen pro nejmenší programátory, jste si už mohli přečíst dříve. Dnes nabízíme další tipy a vyzkoušené aktivitky, kterými můžete Vaše předškoláky motivovat k rozvoji myšlení,…

Nová informatika? Vážně?

Vypadá to, že se blýská na lepší časy, alespoň pokud jde o výuku informatiky. Doposud v ní šlo spíše o to, jak naučit žáky užívat počítač, jak vytvořit tabulku v…

CUBETTO – robot pro nejmenší

Možná ještě neznáte dřevěného robota. Cubetto je jednoduchá robotická hračka pro malé děti, která naučí základy programování. Princip pohybu robota je podobný jako u známé včelky Bee-Bot. Programujeme pohyby vpřed,…

Arduino na ZŠ

V letošním školním roce jsem vyučovala předmět Robotika v 9. ročníku. Jelikož už moji žáci za sebou měli programování ve Scratchi, konstruování a programování Lego MINDSTORMS, práci s Ozoboty a…

Online únikové hry

Únikové hry se v současnosti těší velké oblibě díky tomu, že přinášejí napětí, řešení hádanek nebo týmovou spolupráci. Myšlenka online únikových her přináší široké možnosti pro využití v mezinárodních projektech…

Pojďme programovat robota Root

Pokud rádi s žáky programujete, nejspíš Vás potěší informace, že se na českém trhu brzy objeví novinka v podobě robota Root. Firma iRobot vyrábí robotické vysavače, ale jejich nový produkt…

Rekurzivní kreslení

Rekurze je stav, kdy je určitý objekt součástí sebe samého. Rekurzi můžeme potkat v mnoha oborech, např. v matematice a informatice. Mezi příklady rekurze patří situace, kdy definice konkrétního pojmu…