Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Články označené jako “Řešení problémů”

Řešení problémů

CUBETTO – robot pro nejmenší

Možná ještě neznáte dřevěného robota. Cubetto je jednoduchá robotická hračka pro malé děti, která naučí základy programování. Princip pohybu robota je podobný jako u známé včelky Bee-Bot. Programujeme pohyby vpřed,…

Arduino na ZŠ

V letošním školním roce jsem vyučovala předmět Robotika v 9. ročníku. Jelikož už moji žáci za sebou měli programování ve Scratchi, konstruování a programování Lego MINDSTORMS, práci s Ozoboty a…

Online únikové hry

Únikové hry se v současnosti těší velké oblibě díky tomu, že přinášejí napětí, řešení hádanek nebo týmovou spolupráci. Myšlenka online únikových her přináší široké možnosti pro využití v mezinárodních projektech…

Pojďme programovat robota Root

Pokud rádi s žáky programujete, nejspíš Vás potěší informace, že se na českém trhu brzy objeví novinka v podobě robota Root. Firma iRobot vyrábí robotické vysavače, ale jejich nový produkt…

Rekurzivní kreslení

Rekurze je stav, kdy je určitý objekt součástí sebe samého. Rekurzi můžeme potkat v mnoha oborech, např. v matematice a informatice. Mezi příklady rekurze patří situace, kdy definice konkrétního pojmu…

Scottie Go! Basic

Dne 2. prosince jste se zde mohli dočíst o deskové hře Scottie Go! Dnes malé pokračování… Scottie Go! je (dle mé zkušenosti) ideální pro žáky 1.stupně ZŠ. Kombinace papírových kartiček,…

Scottie Go!

„Je rok 2030. Scottieho vesmírný koráb má poruchu a musí nouzově přistát na naší planetě. Naším dnešním úkolem bude pomoci Scottiemu najít všechny náhradní díly. Naprogramujeme jeho pohyby a tím…